onsdag 27 maj 2009

Surprisebulle o förkylningen som aldrig tog slut...

Imorse fick jag surprisebulle med 7 ljus (eftersom Linda sa att brandlarmet skulle gå om hon satt dit det verkliga antalet, 37, istället) samt presanger i form av bok, dvd, nytt headset till mobilen samt ett hemsnidat Kjelle "Svartzonker" jerkbait. Det som blev kvar av bullen ska jag tillsammans med damerna i köket kalasa loss på.

Egentligen fyller jag imorrn men imorrn bitti jobbar Linda o från 07:00 är jag schemalagd till typ 21:00...så vi firade idag.

Tror jag vaknade en gång per 45e minut inatt för att snyta mig. Dessutom börjar det kännas konstigt i hela lungpaketet. Hade det inte varit för att jag måste rådda klart i så mycket på jobbet hade jag fanimej varit hemma o frisknat till istället, inte så mycket för helgens spelningar som för kommande 2 veckor som är tillsammans med de tre veckorna runt skolstart de mest stressade veckorna på ett skolår. ALLT ska fixas inför sommarens runtflyttningar o ombyggnationer osv.

När jag kommer tebax från min 4 veckors semester (personligt rekord!) ska saker hända slag i slag o om nåt skiter sig i den kedjan faller alltihopa...

I med en Ipren o bita ihop. Nu börjar resten av dagen.

5 kommentarer:

dyermaker sa...

Du är ju sjuk som en hel... kvinna! ;)

Och GLATTERERAR på fölsedan, frexten!

Dennis sa...

Jag vet. Jag är en kärring. Men jag STÅR för det. Ååååå tjejer, vi måste höja våra röster för att höras.

Rokko sa...

37 år. Fin ålder!
Kan vi förvänta oss lite Guldgruva nere i Sölvesborg? ;)

Dennis sa...

Nope. Ingen Guldgruva, men däremot en helt annan vals...

Unknown sa...

Grattis!!!

Lyssnade på smakprovet ni la upp
och beställde på stört senaste alstret

Lovar gott!!