tisdag 26 maj 2009

P3 rock o Tradera

På torsdag efter jobbet ska jag t Håkan på P3 Rock för att prata lite om nya plattan. Vet inte om han kör det samma kväll eller torsdan efter. Kul som fan! Det är nog...4e gången detta...vid närmare efterräkning.

Håkan är en mycket trevlish kille. Han fick några Jetho Tull konserthuset januari 69 utav mig sist vi sågs, jag fick nya Leafhound av honom. Faktum är att han till mycket stor del är skyldig till att vi (Abramis) ÖVERHUVUDTAGET har en karriär. Hade det inte varit för att han gillade o spelade "Mamma Talar" från den demo jag skickade honom mars 99 hade inte Micke Ivarsson (då VD för Record Heaven, numera ekonomiskt oberoende f.d. VD för Sweden Rock Festival) fått upp öronen o visat sitt intresse...

Vi har Håkan att tacka för mycket, let it be known to all.

Iom att jag jobbar på Linnégatan så blir det ju inte så långt heller, men jobbigast blir efteråt då jag ska ta mig till och vara i Stadshuset kl 17.00. Iom eu-valet o att vi (Hedvig Eleonora Skola) skall tillhandahålla val-lokal så kör Valnämnden en liten informationskväll med middag för oss som ska jobba söndag 7e juni. Kewl!

Sen ska jag tillbaka till skolan o rådda av efter att 3or till 6or har haft "Nobelfest" med röd matta o fin middag samt dans o allmän galej. Fintskarevasörru.

Sweden Rock biljetterna jag vann i radioprogrammet Enhörning o Livh härom veckan ligger nu ute på Tradera... Behöver en 4-5 papp för att kunna köpa mig en dräglig 8-10 hästarsmotor till trailerbåten i Ockelbo så jag hoppas biljetterna går för minst 2000:- st (gärna mer). O andra sidan är gratis djävligt gott och lätt fånget är lätt förgånget så jag ska vara jävligt glad om jag får så det räcker till en propeller. Samt 3 liter bensin.

Inga kommentarer: