måndag 20 april 2009

Helgen var...

Kallt.

Ingen fisk.

2,5 grader i vattnet o 1 meter högre vattenstånd än normalt. Fick kryssa mellan isflaken o när jag skulle tebax till båtplatsen på lördagkvällen hade ett 200 meters isflak lagt sig tvärs över viken så jag fick dra båten på land o slänga ankaret över isen o dra mig igenom.

När jag sen skulle välta upp båten halkade de på det frusna gräset o ville inte lägga sig som jag ville. Tredje försöket slutade med att jag med höger fot sparkade på den stackars båten så jag fick ont i stortån (stukade den tån kraftigt i höstas).

När jag sen skulle lasta in grejerna i bilen tjorvade ena rullen (Revo Inshore för 2000:- ). Det visade sig att utetempen var en 5 minus så oljan i rullen mådde inte så bra.

På söndagen gjorde jag en intervju med Daniel Reichberg från Sweden Rock Magazine ang kommande skivsläppet. Efter mycket telefonstrul pratade vi länge o väl men efteråt kom jag på en miljard saker som vi inte pratat om. Nå. Ska bli intressant o se vad det blir.

Idag ska jag lägga om en bas på låten Smakar Söndag o sen ska vi repa för första gången sen vi spelade på Rockefeller i Norge 13/3. Peo skulle inte vara med idag så det blir väl mest att plocka ihop grejer o koncentrera sig på att ignorera att det låter illa efter lång bortavaro o ingen Peo.

Imorrn får jag fiska! Haha! Favvofiske i Magelungen gaddämit!

Inga kommentarer: