lördag 16 oktober 2010

"Lille" Ludwig...

"Lille" Ludwig växer. Ibland tror jag att Linda tagit fel på nåt gammalt tyngdlyftar-pulver-tillskott som råkat stå kvar i skafferiet från mitt tidigare liv och den NAN han egentligen ska ha...

4185 vägde herrn när han kom ut o dryga två månader senare vägde han 7,3 o var 10 cm längre.

Tar väl bara nån månad till o sen blir man hotad med stryk om inte vällingen når fram tillräckligt fort.

Nå. Inget problem o fylla kvällarna nu för tiden, jag umgås med min son o rätt var det är har klockan sprungit till läggdags o jag har hunnit med 3 matningar o 6 timmars samvaro...livet står lixom inte still med en liten en hemmavid.

Han sover (för det mesta) på nätterna o håller igång sin mammalediga mor på bästa sätt med öppna förskolor o mammagrupper o kyrktimmar o lattemorsa-get-togethers... Tanken är att jag ska vara pappaledig från cirka mars nånstans o så långt fram som mina dagar räcker, förhoppningsvis över sommaren. Det ska bli jävligt ball.

Inga kommentarer: