lördag 28 april 2012

Men...?...ska det va så..?

Jag hade sett fram emot gäddfisket i vårvikarna i år. Denna helg gör jag säsongens 2 sista pass, sen går jag över till framför allt vertikalfisket på gös. Sen islossning i början på mars har jag hunnit med totalt 4 gäddfisketurer med nästan uteslutande uselt resultat. Så när jag ställer in grejerna efter helgen har jag alltså lyckats med 6 pass på 6-7 veckor.

Ska det va så?

Jag hann cykla några gånger till o från jobbet i mars när det var värmebölja. Sen dess har jag inte cyklat och endast ETT av möjliga tillfällen har ställts in för att jag varit lat. Resterande turer har inte blivit av för att jag ska vara nånstans efter jobbet o behöver vara klar i huvet, eller ska lämna lilleman hos dagmamman så då hinner jag inte cykla in iom att dagmamman öppnar 6.30 o jag börjar 7, eller varit förkyld eller...

Ska det vara så?

Vi har samkört scheman för att få ihop reptider och det har gett i genomsnitt 3-4 rep per 4 veckor. Det är väldigt svårt att skapa nåt under de förhållandena. Låtarna flyttas lixom nån  centimeter framåt hela tiden, inte som förr där 2 veckor och 5 rep kunde betyda tre nya färdiga låtar (när det var som kreativast).

Ska det va så?!

Ngf.

Inga kommentarer: